Unsere KITU Leiter am Montag

 

 

Andreas  

Erst seit 2014 leite ich alle 2 Wochen das KITU. Meine 2 eigenen Kinder haben das KITU besucht und sind immer voller Freude dorthin gegangen.  

Die Arbeit mit den Kindern macht mir Spass und gerne vermittle ich Ihnen die Freude an der Bewegung. Meine Hobbys sind Skifahren, Tauchen und die Arbeit in der Feuerwehr. Wenn ich nicht einem meiner Hobbys nachgehe, arbeite ich in der AMAG in Uster.

 

 

Yvonne  

Min Name isch Yvonne Tenz. Ich bin s Mami vo zwei Kind und wohne mit minere Familie in Winkel.

Ich bin da z Winkel ufgwachse und als chlises Meitli au mit viel Freud is KITU gangä.  

Sidem Summer 2019 bin ich jetzt selber Leiterin bim KITU. Es macht mir richtig viel Spass mit de Chind z‘turne, z’tanzä und vieli verschideni Spieli z‘mache.

 

 

Ricarda  

Hoi Mitenand

Ich bin d Ricarda und Jahrgang 2001. Ich wohne au scho mis ganze Läbe lang in Winkel. Gahn aber in Bülach ad Kanti im Moment, mit em Ziil irgendwenn go studiere.  

I minre Freiziit mach ich gern Sport, bin am Riite oder mache Musig.   

Ich bin am Mäntig amigs eusi Chlinste am unterstütze und am Helfe woni chan und glegentlich au mal amene Wettkampf debi.

 

Nina

Text + Bild folgt